- 2018 HONDA JAZZ -


2018 Honda Jazz
2018 Model makyajlı Honda Jazz 

2018 Honda Jazz
Markanın yöneticileri ve ürün planlama çalışanları sevilen ve kullanışlılık konusunda çok güçlü olan Jazz belirli ülkelerde Fit modelinin B segmentinde bir yıldız olduğunu biliyor. Yaklaşık 3 yıldır piyasada bulunan üçüncü jenerasyon Jazz'a 2018 için getirilen makyajda bunlardan hiçbiri kaybolmamış. Üstüne bir de Honda'nın başarılı küçük aracının tasarımı ve sürüşü iyileşmiş.

2018 Honda Jazz
2015-17 arasında piyasada olan Jazz selefleri kadar iyi değildi, Honda da 2018 güncellemesinde yeni yönlendirme elemanları ve süspansiyon parçaları kullanarak bu sorunu çözmeye çalışmış. Gövdeye yapılan destekler makyajlı Jazz'ı daha sert ve güçlü yapmış. Yeni amortisörler sürüş konforunu geliştirmenin yanı sıra aracın viraj içi davranışlarını daha güvenli hâle getirmiş. Son olarak yönlendirme sistemindeki iç parçaların daha rijit olması, direksiyondan daha iyi geri bildirim alınmasına ve ön lastikler ile sürücünün eli arasındaki iletişimin iyileşmesine olanak sağlamış.
2018 Honda Jazz 
 Honda'nın atmosferik 1.5 motorunda değişen bir şey yok; 130 bg güç ve 154 Nm tork. Eğer CVT şanzımanlı versiyonu tercih ederseniz daha iyi yakıt değerleri sizi bekliyor - Manuelde şehir içi, şehir dışı, karma tüketim 8.1/6.5/7.6 litre iken CVT'de bu rakamlar sırasıyla  7.6/6.5/7.1 şeklinde. Ancak bunun bedeli güç ve tork değerinde ufak düşüşler - 128 bg ve 152 Nm. Ayrıca CVT, bu modelde Civic ve CR-V gibi daha güçlü Honda modellerinde olduğu gibi başarılı değil. Şanzıman sürekli devir aralığının ortasında kalmaya çalışıyor bu da Jazz'ın vızıldamasına neden oluyor. Jazz, şanzıman konusunda pek seri bir araç değil.
2018 Honda Jazz
Bununla birlikte çok önemli bir güncelleme için CVT almanız lazım. Markanın Honda Sensing adlı aktif güvenlik sistemi ilk kez Jazz'da standart ve tüm modellerde alınabiliyor - LX ve Sport'ta opsiyonel, EX ve EX-L'de standart. Diğer Honda'larda olduğu gibi bu sistemde ön çarpışma uyarısı, şeritten çıkma uyarısı, çarpışma önleyici fren, şerit takip asistanı, adaptif hız sabitleyici ve daha birçok özellik var. Jazz'ın bazı rakiplerinde bunların hiçbiri yok.
2018 Honda Jazz
Diğer güncellemelere bakarsak Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğu artık Sport, EX ve EX-L'deki 7" boyutlu dokunmatik ekrana sahip bilgi eğlence sisteminde sunuluyor (şansına küs giriş paketi LX). Camların daha kalın olması ve köşelerde daha iyi malzemeler kullanılması ise yalıtımı iyileştirmiş. Aslına bakarsanız aracın genelinde yalıtım iyileşmiş bu da Jazz'ı özellikle otoban hızlarında hatırı sayılır ölçüde sessizleştirmiş.
Kabinin geri kalanında değişen pek bir şey yok. Ön koltuklar rahat, bolca bagaj hacmi var ve araçta piyasadaki en kullanışlı arka koltuklar bulunuyor. Magic Seats adı verilen bu teknoloji adı gibi sihirli: arka koltukları tamamen yatırdığınızda yükleme alanı 1,400 litreye yaklaşıyor. Bu rakam aslında Jazz'ı orta boyutlu SUV'lere rakip yapıyor. Tabii arka koltukta yetişkinler için yeterli baş ve diz mesafesi olduğunu da es geçmeyelim.

2018 Honda Jazz
Jazz, içerideki alana rağmen şekil itibarıyla "küçük kompakt" bir otomobil olmayı sürdürüyor. Elden geçirilen ön farlar ve tasarımı değiştirilen alt bölüm 2018 model ile gelen en büyük değişiklikler. Yeni gelen Sport donanım paketi ise 16" çaplı siyah jantları, tampon altı eki ucu ve yan marşpiyeler ile diğer Jazz'lardan ayrılıyor. Araç olabileceği kadar hırçın ve tatlı.






 

Yorumlar

OTO HABERCİSİ

2018 SKODA KAROQ

2018 YENİ OPEL INSİGNİA SPORTS TOURER

2018 VOLKSWAGEN T-Roc

- 2018 RANGE ROVER SPORT SVR -

2018 VOLKSWAGEN POLO SEDAN

VİSİON MERCEDES - MAYBACH 6 CABRİOLET

2018 HYUNDAİ ACCENT

PORSCHE 911 CARRERA